knas kväll

HALLO HALLO!:-D

Jag vaknade för några timmar sen nu tar jag det bara lugnt
har städat och såå.. väntar på att tiden ska rulla, skulle ha tagit 17 över 2 bussen
men vi kommer tydligen att inte hinna iaf jag ska berätta om min kväll.. lite ointressant
men jag berättar ändå ahha.

Igår började min dag ganska tråkigt, jag hade fan inget och göra.. jag satt bara
och tänkte på olika saker. Nyawa skulle på en fest i märsta, ville hänga med först för
att vi hade tråkigt men jag va lite rädd för jag visse att jag skulle inte få av morsan eftersom
jag hade redan fått skäll innan och jag pallade inte få henne bli sur som vanligt
så jag satt i mitt rum och kom på olika lögner som jag kan säga till henne för att kunna gå på
festen med nyawa men jag kom inte på något så jag skeet i bara allt. Jag får ett samtal av mamma att hon
skulle inte komma hem och jag fick bättre idé hahah jag sa åt henne att jag skulle sova o så fort hon la
på tog jag på´mig mina kläder o taggade hos nyawa. vi va på väg till festen med junior men sen fick jag
ångest och återvände tbaka hem och bestämde mig för att ha tråkigt än att festa(OVANLIGT)
ahhh men det va allt. NU sitter jag och väntar på att junior ska komma över för jag orka inte gå upp till de
Tumblr_ll76zck0x21qijevjo1_500_large

drop an comment
Postat av: Isabella Axelsson ♥

tack så mycket :)

2011-05-15 @ 16:34:53
URL: http://rozado.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; av min styvpappa :)

2011-05-15 @ 16:55:19
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Julia ^^

fin blogg :)

2011-05-15 @ 18:02:47
URL: http://vackrare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0