Helt slut men gott kommer jag sova iaf

Hej bloggen<3
Jag åt precis nu ligger jag på sängen helt död.. jag vet inte hur jag ska börja berätta
om vad jag har gjort...
Igår var jag på fest, sierra leones nationella fest som låg i liljeholmen. Innan det var jag
på majbrasan som var hur kul som helst, det blev skiit roligt när vi åkte nån jävla karusell
och jag måste säga att sheba gjorde min dag! haha.
klockan blev mycket så vi rullade uppåt mot nyawas hem, där fixade vi oss och fortsatte
mot liljeholmen. Festen var helt ok, det fanns många folk där måste jag säga och tyvär
tog jag inte några bilder på festen men vi kom hem typ 7 på morgonen och somna kl8 och rullade mot dansen när klockan var typ tre och träningen gick bra från början tills something new came up
jag orkar inte skriva mycket. Bless//juliette

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0