Gick det bra på provet eller inte??

Tjaaaba tjena hallå jaa vi säger så!!:-D
hahah fick den där sjuka idén av min syrra, hon säger alltid
så när någon ringer henne på hennes lur men iaf vem bry sig.
Jag kom hem för ca 1timme sen nu sitter jag och funderar på vad jag ska
äta, jag fatta inte oss människor, just nu finns det skit mycket mat i köket och jag
vet inte vad jag ska fixa.. sen när det inte finns typ bara lite vet jag inte heller vad
jag ska fixa... knas asså!! Men jaa skolan dödar mig asså aahhjuste på tal om skolan
så hade jag NP i matte idag och jag har en känsla av att det gick bra, jag var inte
så oroligt som i vanliga fall men jag hoppas bara att det gick fan bra, jag förväntar inte
att jag ska få VG-MVG åtminstons G skulle sitta fint för det är något jag får aldrig när det gäller matte.
Efter skolan hade jag och nyawa inget att göra och vi orkade verkligen inte ha hemkunskap för
vi pallade inte baka pizza som vi gjorde typ för 2veckor sen. Efter det tog vi bussen mot monique
och lilla jag här skulle pierca mig hahah, hon satte in nålen och allt men den va för smal
så jag sket bara i, ska göra nästa gång istället:-)
Jag ska ta och kolla vad som finns i köket för jag är jävligt hungrig!
bild tagen idag påväg till paps,måste säga att hans hus e sjukt fint

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0