En tråkigt söndag med maimuna

Jag har spenderat den här tråkiga söndagen med maimuna och hon taggade precis hem
så nu har jag ännu mer tråkigt. De andra är på dans och jag får inte dansa av mamma:-(
buuuhu men vad ska man göra haha. Imorgon skolan.. fuck också. assåå fatta inte vfr
det finns ens skola! jag tycker att det e slöseri med tid. Man glömmer ändå bort allt sen
så jag fatta inte vfr man ska sitta o lära sig om onödiga saker ok det kanske finns några viktiga
men t ex bild! vaaafan ska bilden hjälpa mig i framtiden? assååå slöseri med liv!!!
Bli sur bara av att tänka på det. Ajaaa jag e fan fett hungrig ska leta om det finns något
och äta sen ska jag försöka plugga.. hoppas jag kan bara. Love//JS

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0