En beställning från USA elr Sverige? nääh jag tar USA lätt

Nu har man ätit klart, va jag känner mig toppen haha!
Asså omg jag är fan helt ensam hemma och jag undrar vart de andra är
Mamma vet jag om att hon åkte till stan med hennes men syrran vet jag inte om..
ajjaa vad ska man göra???
Iaf jag sitter och surfar på nätet(om man ens säger så) Kollar lite kläder på en hemsida
från USA. Försöker att hitta en skit snygg klänning för skolavslutningen(det va mammas idé)
Och jag är så stressad eller inte helt stressad men förvirrad. De har så fina kläder på hemsidan
att man inte vet vad man ska beställa. Men jag ska fortsätta kolla tills mina ögon fastnar på något
tyckte att den här va såå fin!! vill ha en sån vafan
BLACK METALLIC TRIM PADDED BUST RUCHED LEGS JUMPSUIT OUTFIT
BLACK METALLIC TRIM PADDED BUST RUCHED LEGS JUMPSUIT OUTFIT

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0