CHILLKVKVÄLL MED 4SVARTINGAR

GoodMorgning Boys&gils!<3
Jag vaknade nyss och nu ligger jag på soffan haha inte så skönt, jag är den enda som är vaken just nu.. syrran och nyawa sover som kossor. Fatta inte ibland hur man kan sova så länge som de gör.
Igår började lördaden ganska tråkigt.. vädret var såå keff och allt annat så det fanns inget och göra
Så jag bjöd linda nyawa elvis över hos mig. Vi taggade upp till centrum och köpte lite mat och sen bestämde vi oss för att kolla på en film, kommer inte ihåg riktigt vad filmen hette för jag somna  elvis famn och jag va inte så into den
Men annars var kväll helt chill. Vi åt rätt mycket också(alltid bra):-D klockan blev mycket så elvis och linda taggade hem. Jag orkade inte gå upp sen till rummet haha det kändes som en långt väg.. så jag sov bara på soffan.
Love//JS
På väg från centrum
Nyawas booty haha
och så kommer elvis... something i guess. venne vad jag ska
kalla den riktigt. men vi säger booty ahah
haha de leker sexiga...

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0