Bara 1månad kvar!

Sommaren närmar sig! bara 1månad kvar så är det bye bye to hell(school) Jag längtar skit mycket assåå!
vill bara skolavslutning ska komma nu nu! på sommaren kommer det att hända skit mycket:-D
Kommer att få träffa min älskling som tror att jag har glömt bort henne men har egentligen inte gjort det
Fast snart snart kommer jag baby och då ska vi ha sååå kul! Det är bara och vänta!

GE OSS SOMMARLOV NU!<3



drop an comment
Postat av: martina

Ja det gör jag :)

2011-05-11 @ 22:16:29
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: memziy

Älskling min tro mig du anar inte hur mkt jag längtar själv fan. Ha saknat dig sjukt mkt yao plus älskar bilden och omg den bilden som är bakrund vart fick du den ifrån fett länge sen:-P love you sweetie muwah<3<3 plus ljug inte haru visst. När sist ringde du mig huh?:-P

2011-05-11 @ 22:53:15
URL: http://brownishangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0