Allt går så himla fort

hello hello!:-D
Jag käkade precis och nu mår jag hur bra som helst!:-)
Skolan var boring... eller jag tyckte det eftersom vi hade friluftsdag
eller hälsodag haha, tyckte att allt vi gjorde var så onödigt. Det va
chill att vi slapp ha lektioner idag... Efter skolan taggade jag och maimuna
förbi nyawa för att chilla där lite, efter ett par minuter började vi rulla hem hos mig
alltså jag och nyawa sen gick ner till arlanda gymnasium och där fick man träffa Michelle&Elvis
plus två andra tjejer som jag inte kände, Vi var där och kollade runt men mest va vi där
pga att man fick gratis mat(hahaha tjock jag vet) men vad ska man göra? det är inte varje dag
man hör att det är gratis mat:-P när chansen kommer är det lika gärna bra och ta det!
Men sen blev vi alla uttråkad så vi började rulla hemåt och nu sitter jag och tar det lugnt
efter det här ska jag sätta mig in my jail(i mitt rum) och försöka plugga till matte:n jag får panik
bara av att tänka på att jag har prov imorn och jag har en fet känsla av att jag kommer inte klara mig
eftersom jag och matte är inte så bra vänner men man få hoppas på det bästa. Hoppas jag klara mig iaf
Bless//juliette
The beauty(alltså jag)&the beast
Michelle alltid lika vacker

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0