You dont get the thing u want if u doesn't fight 4 it

Jag åt precis och nu sitter jag och lyssnar på lite musik.
Det sägs att FACEBOOK ska läggas ner idag.. haha jag bry mig inte
så mycket men men.. det blir lite tråkigt utan facebook måste jag erkänna.
Skolan har varit lång tråkigt idag..-.-
Vilken tur att jag började 09:00 och vi kollade på en film på SO lektionen
''SKICKA VIDARE'' den är rätt gammal men bra fast slutet var så himla dåligt.
Hela filmen handlade nog mest om det går att förändra världen och bla bla bla.. mhm..
Nog om filmen. Efter skolan taggade jag hem hos min bulle Nyawa och vi tog det bara lugnt
Imorn har NP i fysik. och jag måste defenitivt plugga ashlet ur mig..
ska försöka plugga ikväll!
bless//juliette

drop an comment
Postat av: Liza

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG, SHAKE WAT YA MAMA GAVE YA SUPAAH FREAK :D

2011-03-15 @ 21:04:31
URL: http://missafrica.blogg.se/
Postat av: Colombia

shoo kadi! när var det här:-D sexy chey<3

2011-03-16 @ 08:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0