Yesterday&today

sheeena allihopa!
Kom hem för 2timmar sen från romme. 3timmars bussresa asså!

Igår åkte jag mot stan med min syster och nyawa och handlade lite sedan chillade
och så. efter ett par timmar började vi rulla hemåt eftersom jag och nyawa skulle upp tidigt idag
Vi vaknade typ kl5 och och kvart över 6 började bussen rulla mot romme.
just nu är jag så himla trött iaf det var skit kul och åka skidor!
haha det var juu så jävla längesen man åkte det och det var så kul och få åka igen!
första timmen var rolig men sen blev det bara tråkigt tyckte jag haha såå jag satt bara och chillade med
nyawa och kl4 började vi rulla hemåt och vi va framme 19:00.
idag ska jag försöka svara på alla mina frågor ni har ställt mig på frågestunden.
bless//juliette

gamlaste bilden ever men häähäääää


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0