TUUUUUUUUUUUUUUUNG!

God morgon på er söta läsare/bloggare!
vaknade ca 20min sedan och jag känner på mig att jag vill fortfarande sova
Igår kväll taggade jag och tjejerna på fest i väsby.
Det fanns folk som uppträdade och så. de fanns två killar som hade TALANG!
när jag säger TALANG då menar jag verkligen TALANG! dessutom var en av de skit söta hehe
nog om killarna.
Klockan blev mycket och då var det efterfest.
och kl1 började alla rulla hemåt eftersom the party was over
min bulle nyawa sov över hos mig och hon taggade precis.. nu
ligger jag bara och funderar på hur jag ska orka gå upp o duscha.
Festen var tööng måste jag bara säga! har iinget mer och säga faktskt..
och tyvär blev det inga bilder från festen.
bless//juliette

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0