The begining of march

God morgon på er<3
sov ni gott?? jag gjorde inte det iaf, känner mig fortfarande
lite trött så jag kommer nog att somna när som helst.
Jag vet verkligen inte hur dagen ser ut, jag har inte planerat något alls
men one thing i know for sure is: jag tänker inte sitta hemma och ruttna
speciellt när det är lov. måste bara hitta på något idag.
OMG tänk det är marsh nu, fan va tiden går snabbt! på sätt och vis är det bra att tiden går
för då närmar sommaren sig som alla längtar till:-D ingen orkar med vinter längre.
men jag orkar inte lata mig framför datorn så jag ska rulla mot köket nu och käka
bless//juliette

hahaha en bild från kryssningen som jag va på för ett tag sen
mamma till vänster o jag till höger

drop an comment
Postat av: jagvetallt

herre gud! din mamma är så ung och fin:-O

2011-03-01 @ 12:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0