Överraskningar kan vara så läskigt o spännande

Hallo!
Sitter och lyssnar på musik just nu och jag känner mig fett glad
att vara helt ärligt, jag tror nog att det beror på att jag ska snart åka
bort från sverige(yäääs) haha grejen är att jag vet själv inte vart vi ska
åka nånstans, Mamma säger att det är en överraskning och att jag kommer
få reda på vart vi ska åka en dag innan dagen och jag åker på en måndag
morgon tror jag. HAHA jag är så nyfiken! vi få hoppas att det är nånstans
sköönt och roligt! enligt henne så är det ett land jag har alltid velat åka till
och det är USA som finns i mina tankar för tillfället men men.. haha vi får se
vilket land det blir!
bless//juliette

drop an comment
Postat av: jagvetallt

hihi vilken söt bild på dig:-)

åhh nej då kommer du ju inte blogga på ett tag om du nu så åker bort snart..:/

2011-03-30 @ 22:19:14
Postat av: juliette

hehe merci.

Jag kan alltid fortsätta blogga när jag kommer tillbaka hehe, jag ska liksom inte vara där hela livet:-)

2011-03-31 @ 20:54:32
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0