NYAWA TURAY<3

NYAWA TURAY. dig har jag känt riktigt länge, det känns som om jag har känt dig hela mitt lv
Du är en sköön tjej ska du veta! de som inte känner dig tänker säkert att du är bara en svart kaxig tjej.. haha eller det är du faktiskt men det jag försöker komma fram till att ingen ser dig som jag gör. ingen känner dig lika bra som jag gör. Ingen känner mig lika väl som du gör, Du vet exakt hur,vad jag tänker. Det är fan omöjligt och ljuga för dig för då märker du det direkt och man måste verkligen känna mig så väl för att kunna se när jag ljuger om något och det gör du verkligen. Jag tänker inte säga att du är min sugar for my tea eller my egg for my bred hahah no african bull shit snack blir det! jag och du har gått genom så mycket både bra och dåligt men varje sak vi går genom förstärker våran vänskap. Jag kommer alltid att se dig som min andra stora syster, inte för att du är svart haha men däremot för att du har alltid funnits där för mig oavsett hur svårt situationen är. Du är som min black gardien angel, vart än jag går så är du alltid där. inte nån gång jag åker nånstans utan dig! gumman minnerna jag har med dig är oförglömliga och det vet du själv. Varje dag jag är med dig så får du mig alltid att skratta även fast hur tråkigt vi än har.INGEN B I TC H ska komma från ingenstans och förstöra våran crazy black west african love vi har för varandra!

drop an comment
Postat av: nyawa

naaw så söt du är älskling..du är världens bästa lila syster med dig känner man sig fri för att berätta allt,med dig är jag alltid glad.Älskar dig otroligt mycket ska du veta...me and you livet ut och jag menar det värkligen. BIG LOVE TO U SIS<3<3

2011-03-14 @ 19:27:00
Postat av: Ram & Umu

Visst är Nyawa en underbar människa, tro hela världen älskar henne har aldrig hört någon säga jag ogilla Nyawa och samt att hon är världens roligaste människa lol det har du rätt i honkan få en o skratta oavsett vad:-) <3

2011-03-15 @ 20:47:35
URL: http://twinchies.blogg.se/?tmp=15175836

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0