No to punani yes to kaki no to punani yes to kaki!!!

HALLO BLOGGEN!!!:-D
vaaad händer yaaooo??? hur mår ni folket??
jag mår jätte bra just nu och jag vet inte varför men tummen
upp för glädjen jag känner just nu ahaha!
Idag var det skolan och jag hade engelska nationella muntligt prov
som gick hur braa som helst! sen fick jag sluta skit tidigt idag. 11:30
och jag kom hem sen taggade jag syrran o morsan till kista för att handla lite kan man säga!
jag tog med mig några saker hemma, kan lägga upp bild på de sen.
Efter ett par började det kännas skit tråkigt så vi gick förbi en china restaurang för att käka
för min del blev det stekt ris med räkor som var hur gott som helst haha jag var bara tvungen och ta bild på
maten jag åt så ni kommer få bild på det senare. sen bestämde vi oss för att börja rulla hemåt
eftersom jag och syrran var tvungen att gå till dansen och vi var ändås försenad som vanligt. Vi kom hem bytte om
sen tog nästa buss mot väsby.
Dansen idag var kul idag, haha vi tränade inte direkt idag. alla höll på med något annat men det va ändås kul
men nu ska ni få några saajko bilder på oss!
bless//
haha var bara tvungen o lägga ut en bild på maten jag åt idag(gott)
cha cha whaaat! best of the best!
jag ser så himla sorgligt ut! jag behövde some food haha

drop an comment
Postat av: Sofie

Vart dansar du? Hyr ni lokalen själva där ni dansar? Svara i min blogg :)

2011-03-19 @ 19:55:07
URL: http://onlysufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0