NATIONELLA PROV PÅGÅR!

Jag käkade precis kan man säga.
Nyawa och min syrra taggade precis upp till centrum och jag orkade inte hänga med.
Lite tråkigt hemma men vad ska man göra..? OMG vädret blir bättre för varje dag som går:-O
jag vet inte om det är bara jag som tycker det iaf nog om det här tråkiga konversationen.
Skolan har varit både chill och tråkigt.. det tråkiga är att nationella prov pågår just nu
och idag hade vi NP i matte fast muntligt och jag säger bara.. may the lord be with me under själva dagen provet kommer för det gick inte så bra under muntliga provet!
däremot gick svenskan ganska bra tyckte jag. Det var mindre svårt än matte såklart.
Nu ska jag hitta på något. vet inte vad men vi få se vad jag hitta på
bless//juliette
HAHA skit gammal bild på min bulle nyawa och mig.<3

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0