LYCKAD FREDAG HITTILS!

HALLO PÅ ER GODA FOLK!
HUR MÅR NI DÅ??:-D
SJÄLV SÅ mår jag priiima, kanske för att jag ska snart tagga till alvik med
mina girls till alvik och festa lite.

Skolan var chill idag och så.. efter det taggade jag nyawa och linda till stan för
att handla lite. sedan skulle vi träffa Ramatu. vi chillade runt i stan och efter det åt
vi på donken.
efter ett par timmar taggade vi mot väsby eftersom vi skulle dansa så hon hängde med
det va kul. dansade hade kul och bla bla bla hahah hinner inte skriva mer för jag e så stressad just nu.
bless//juliette









drop an comment
Postat av: Ram

Haha du va riktig snabb :P hade en jättekul idag med er alla tackar :-)<3

2011-03-25 @ 23:55:18
URL: http://twinchies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0