Love isn't blind; it just only sees what matters

kom precis hem.. eller inte precis men för ett tag sen.
Mår inte så bra just nu!-.- (mensvärk) vill bara sova och slippa smärtan
:-(
Skolan var hur chill som helst, som ni redan vet hade jag hemkunskap på första lektionen
och vi fick tillaga kyckling o ris mm. skiit goood mat jag och o min latino pride jhonatan gjorde
men på nått sätt blev inte det minsta mätt(tjockisar)
sista lektionen hade jag hemkunskap också och fick göra nån jävla gratinerade frukt om jag minns rätt...
men den vaa iaf god måste jag erkänna och självklart jobbade jag med min bulle nyawa
efter skolan rullade jag hemåt och nu sitter man o ruttnar som vanligt..
jag borde egentligen ta och plugga men är för trött så jag gör det senare på kvällen få vi hoppas!
bless//juliette

skit gammal bild... kmr inte ens ihåg den här dagen haha saknar de tiderna
grovt iaf


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0