Let's take it right back to the start



Min morgon började med att jag försov mig
typiskt.. Jag hann inte till franska lektionen IGEN!
idag kände jag inte för mig att göra något alls idag i skolan
jag sket nästan i allt. kände mig så lat och jag fatta inte varför
efter skolan hade jag hemspråk som jag orkade verkligen inte gå på
och jag vet inte vad som fick mig ens gå på den men men den är
bra för mig.. höjer min betyg så jag kommer göra ett bra jobb så att
de ger mig VG-MVG men jag ska satsa på MVG!
Nu är man hemma och tar det lugnt, ska ska snart börja skriva klart min
uppgift som jag fick av engelskan läraren men först blir det lite mat för mig
hör av mig ifall jag lever
bless//juliette


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0