KNAS KNAS OFÖRGLÖMLIGT NATT!

HELLU rubriken stämmer assoh..
igår var det så jävla knaas hahahah asså jag vet inte ens vart nånstans
jag ska börja.
Igår skulle vi åka till alvik på en fest, för det första tog det typ årtal innan vi kom fram
när vi va framme tog det typ hundra år för att hänga våran jackor-.-
köet var så lång!! ville nästan ta självmord. efter vi var klara gick vi in för att festa..
Vi som trodde att dagen skulle bli så lyckad blev inte så lyckad!-.-
Dj'n söög som faan! han va både svart och dåligt ärligt talat! jag kan inte fatta att man
kan vara så dålig! hade ba lust och gå upp på scenen börja misshandla honom.
såå fick vi reda på att det fanns folk som baxade andras grejer så vi hämtade våran jackor och började
rulla ifrån festen. Ingen av oss ville hellre hem så vi alla väntade på tåget mot t-centralen
det blev kaaaaoooos i tunnelnbanan asså ahahah när jag säger kaaaoos så menar jag riktigt kaaaooos!
Det fanns killar som hade egen efterfest i tåget, alla hoppade skrek, hade musiken på och började dansa
och hälften av de var fan fulla. det va lite roligt och läskigt på samma gång. Sedan kom det vakter och kastade ut exakt alla invandrare från andra vagnen! asåå guud jag ville bara dö hahahah. de sa åt oss att vi inte fick åka med eftersom de fanns folk som skrek och så. så alla gick av tåget. sen var vi tvugna att nattbuss som jag hatar grovt mycket-.-. det tog fan hundra år för oss att komma fram speciellt när man bor i råtthålet märsta!
Tack gud vi kom hem levande. när jag kom somnade jag på en gång för jag var så trött!
några bilder från igår på väg till festen
jag hatar att synas på bild spec när jag e hungrig

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0