It's been a long day!


hallo! rubriken stämmer asså!
det har varit en lång dag idag.. är helt sliten just nu
För det första: var jag tvungen att vakna kl9 på morgonen
för att jag mamma och syrran skulle åka till sollentuna för att fixa mitt pass
och det gick hur segt som helst-.-! efter det rullade vi mot stan och käkade
efter ett par timmar träffade jag nyawa och vi chillade lite i stan..
efter det träffade vi junior och alla vi rullade mot skanstull för att hämta något och sedan hängde
vi med junior till östertälje hos serry för att hämta playstation och nu sitter jag här och halvsover
ska in nu och lägga mig och lyssna på musik
bless//juliette

leker franska kvinnor you know hahaha<3



drop an comment
Postat av: Anonym

Kan du lägga in bilder från festen du va på i lördags

2011-03-04 @ 13:39:24
Postat av: Juliette

tro mig det vill jag också göra fast det e inte jag som har bilderna:/ kmr att ladda upp de när jag får bilderna

2011-03-04 @ 20:52:16
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/
Postat av: lunaa

herreguuud hatar östertälje hahah det är så dött där, ;P

2011-03-05 @ 09:32:03
URL: http://luunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0