INGEN SKOLA BLEV DET FÖR MIG IDAG


Idag blev det ingen skola för mig eftersom jag mår skit dåligt
och jag orkade verkligen inte gå till skolan så jag stannade hemma
Nu håller jag på och stöka till mina kläder haha är skit uttråkad och jag vill ha sommar nu
för jag har skit många sommar outfits. vänta bara tills sommaren kommer haah:-)
Ska nu fortsätta stöka till och så.
bless//juliette

här får ni en bild på mig och min pappa haha<3

drop an comment
Postat av: Anonym

kan du ändra färgen på texter du skriver..man ser typ inge ..man mst kopiera för att se va de står..de e för ljust :)

2011-03-23 @ 17:03:51
Postat av: julieete

så nu är den ändrats:-)

2011-03-23 @ 17:13:50
URL: http://blaackbeaauttiee,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0