I dont get sweden's weather!

TO YOU!
fyyfan va trött jag känner mig och jag har skit ont i ryggen! kan knappast röra mig:/
inte bra alltså. på söndag ska vi åka skidor och jag vill inte ha såhär ont tills dess för jag
vill absolut inte missa skid åkningen haha:).
Det är lördag idag och vad finns det att göra. Många sitter och sms:ar mig om jag ska på nån himla
fest i stan ikväll men jag tror inte det för jag måste upp  tidigt  imorn. eller man kan kanske dit haha
Hinner inte skriva mer.. eller jag hinner men orkar inte bara, måste bara äta först assåå<3
bless//juliette

drop an comment
Postat av: livet po teneriffa

hej twiiiniie:=) oh gud vill ba att du ska veta att du har en fan här, jag älskar din blogg, bilder & text o allt;=) hoppas att du fâr en bra dag varma hälsningar fron mig pussiies;)/Juliette

2011-03-19 @ 12:23:33
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0