happiness is all we need

Hallo!
Kom hem för en stund sen från nyawa.
nu sitter jag här och har tråkigt som vanligt you know...-.-
mår skit dåligt! kan inte fatta att jag ens kunde gå ut men men va
ska man göra när man är stark??;)hahaha!
Såhär var dagen: det blev ingen dans idag pga något..
maimuna kom över hos mig och vi chillade bara och efter en stund ringde junior mig
för att jag skulle vara med de. sen rullade jag upp mot valsta hos nyawa
va där med idioterna och chillade och så.. ska inte sitta och berätta vad vi gjorde eller vad vi snackade om
direkt men det va ändås chill och va med de.
bless//juliette
nu blir det bildbomb!
är inte med på bilderna eftersom ville inte vara med

drop an comment
Postat av: Kenthia (:

fin blogg sötnos:)<3

2011-03-04 @ 22:10:21
URL: http://Browniiiie.blogspot.com/
Postat av: Williamadina

Keep safe. Look out for one another.

2011-12-09 @ 13:20:35
URL: http://williamadina.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0