Dont judge me before you get to know me

Sitter och tar det lugnt!
Idag var det nationella prov i fysik idag och jag säger bara att
jag är inte oskuld längre för skolan har knullat upp mig på riktigt!
Var 100% säkert på att provet skulle vara skit svårt men vilken tur att jag skrev något
bättre än ingenting, allt jag hoppas på att jag inte få nån jävla ''IG''
ajaa nog om prov och skolan.
Efter skolan taggade jag nyawa och sheba ner till arlanda gymnasium
chillade där med de andra, det va inte så kul men vad ska man göra??
senare kom linda över också och vi satt bara snackade och så.
efter ett par timmar började alla rulla hemåt.
Nu sitter jag här och funderar på vilken tid jag ska börja imorn för jag har ingen koll på det:/
och måste bara säga grattis till barre som fyller år idag! fuck att jag inte kan ringa eller sms:a dig tiger men hoppas att du läser detta hehe grattis din whigga<3
förresten så ser jag att det är många som fråga mig när jag ska ha frågestund och säger bara
det kommer att vara kanske idag eller nån dag under veckan.. vi fåå se;)
bless//juliette
(brist på bilder så ni får ett par gamla bilder)

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0