Black and homeless were we today

sho bloggen.
kom hem för en timme sen, var hemma hos min kusin francis
och sov som ett djur..

Skolan var chill idag och så.. jag skolkade sista lektionen
och taggade ner till arlanda för att kolla på min systers och några n*ggers
show. det var roligt och tråkigt men iaf efter deras lilla show taggade jag
ner till banken med nyawa för att aktivitera mitt kort
som gick hur snabbt som helst.
efter det bestämde jag och nyawa för att tagga hem hos mig men ingen var tydligen hemma-.-
såå hemlösa svartingar var vi idag hahah det var ingen hemma hos henne eller
och vi kände på oss att vi var höll på dö av hunger, vilken tur att jag hade some cash i väskan
så vi taggade upp till centrum för att köpa varsin kebab med bröd.
bless//juliette


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0