16ÅR still no changes!

HALLO PÅ ER!:-D
kom precis hem från dansen och jag känner inte mig trött
även fast jag la mig nio på morgonen idag och vaknade 11 och sedan
drog jag till dansen!

Dansen var chill idag även fast det var mest skrik kändes det som
haha aahh juste jag fyller ju 16år idag och jag måste bara säga att jag
känner ingen skillnad att vara ärligt! och några undrar säkert vad födelsedags barnet
har gjort sanningen är att jag har inte gjort något pga att jag är sjuk. typsikt assoh
men jag tack ändås alla som har grattat mig på fb,bloggen sms:en osv haha
älskar er alla!<3
ska nu rulla och duscha för i'm not smelling good right now haha
bless//juliette


drop an comment
Postat av: livet po teneriffa

fiina saker du fâtt av din mamman dÄr;=)



sv:hahah mmh kanske är non av dem! intressant asso, det verkar iafall som att du har ne hemligt beundrare om inte mer...



so lite so;=D

2011-03-06 @ 22:16:35
URL: http://sweetiieme.blogg.se/
Postat av: livet po teneriffa

haha tänkte väl, vilken bra smak din mamma har haha!okej hon heter so pâ riktigt eller;=)



haha elr, jag blev ockso nyfiken somfan även om det inte gäller mig, men alltid so kul när det gäller sâna saker.

2011-03-06 @ 22:37:31
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0