Måndag-23:50

Heeeeej på er!<3
Sitter i köket o lyssnar på jeezys lååtar, killen e tung. Han är min nya idol känns det som!
Idag har min dag börjat helt ok, först skolan sen få man reda på att man inte ha klarat provet vilket suger-.-
Men jag har 2chanser kvar och det är på onsdag och fredag. Fredag är sista dagen om jag failar blir det IV för mig. jag ska kämpa! palla inte hamna där asså men nog om provet efter skolan så rullade vi hem hos mig o lämna mina saker sen rullade vi hos nyawa o hämtade cash sen rörde vi oss mot stan för att nyawa skulle shoppa. Guuud va mycket rea det fanns!:-O jag råder er alla tjejer att shoppa nu för att allt e på rea. Efter 1timme kom Llyod, gick runt stan bara efter det bjöd Lloyd mig, käka efter det rörde vi oss mot kungsan och chillade där ett tag. OMG tur att det var varmt idag!:-D ahhh men ssen tog jag o nyawa tåget hem.
Puss

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0