Sveriges väder förbättras

HALLO HALLO HALLOOO!!!

Det är galet varmt idag asså! just nu när jag skriver så har jag på mig shorts och BH har verkligen lust och ta av mig allt! tror jag ska ut snart.. jag klarar inte av att sitta hemma när det är så soligt och varm ute!
Jag tänker inte klaga vaafan för jag har längtat till den här värmen och äntligen är den här nu.

Min dag har inte slutat än fast den började med att jag skippade första lektionen vilket var idrott! orkade inte ha det så tidigt-.- fuuck that shit! tänker inte dö, inte just nu iaf. Skolan var väl chill och hade matte prov idag. I geometri och algebra.. Geometri gick bra men algebra giick så dåligt:/ Fatta inte varför det måste ens finnas matte! jag kommer ändås glömma bort hälften av det jag har lärt mig i skolan senare i framtiden...
Ajaaa tjockisen ska fylla hennes mage med mat nu så jag hör av mig när jag väl gör det.
Love//JS


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0