SLITEN&HUNGRIG!

Heeeeyy dääär!<3

Jag kom hem för en kvart sen, som ni vet så var jag nere i steninge med zizi,meri och jehona
haha det var chill där.. vädret perfekt men vattnet var skiit kallt!:-O jag som ville bada men jag fegade ur
sen när jag skulle hoppa in hahah, vad ska man göra:-p? sen fanns det några inproter som spanade in oss! skit skarriga-.-
STICK OCH BRINN! efter det solade vi eller de solade hahaha jag behöver inte mer färg assså men jag la mig bredvid de för att jag ville inte känna mig utanför you know. ajaaa nog om steninge nu ska jag berätta om dagens sjukaste vattenkrig jag körde idag:

Idag efter lunchen så hade vi alla bestämt oss att köra lite vatten krig, jag kan säga säga att det började med vatten fortsatte med cola sen slutade med apelsin juice HAHAHAH. två killar kasta apelsin juice på mig, ena kastade right in my face och den andra i mitt hår, snacka om att jag blev smutsigt. jag hade vitt på mig så allt blev liksom gult och zizi kastade cola på mig, jag fick damp och tog en flaska juice och hällde allt i hennes hår sen var hon tvungen och rulla hemåt och duscha hahah sen när hon kom tillbaka kastade en annan vatten på henne och hon blev helt blöt så hon gick hem igen
Sista lektionen på idrotten fortsatte vi med vattenkrig, det va kul måste jag säga hähä. om 4-3timmar är det fest men först ska jag bara ta det lugnt hemma och käka såå jag hör av mig sen innan jag rullar ut.
Love//JS

Jehona min bebiis<3

haha meri fett söööt:-)<3

haha ahhh svartingen e jag som ni ser o zizi vid sidan



Är inte hon sööööt?!!:-O



jag vet vad ni tänker på... Daaaaamn vilka boobs! är de äkta?
ABSOLUT!




drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0