Skolavslutningen

God Morgon på er!<3<3
Sov ni gott? haha jag kan gissa på att de flesta av er sover fortfarande.. jag vaknar alltid tidigt!
Iaf jag har inte orkat blogga de senaste dagarna, jag har varit så trött och har inte mått så bra heller.
Men jag tycker att jag borde ta och berätta om avslutningen:-)
I torsdags hade jag avslutning, juste jag tog inte på mig vita klänningen som jag la ut bild på, mamma tvinga mig ha en annan istället. Men men glöm det nu.. Vi var tvugna o vara i skolan 11:30. och jag kom i tid:-D haha ovanligt. Först så var vi med kontaktgruppen och snackade hit och dit, åt här och där och tog bilder. Efter ett par minuter samlade alla nior i kyrkan eftersom rektorn skulle prata, prästen skulle prata och elever skulle sjunga osv... efter det gick vi tillbaka till skolan för att äta. God mat det var asså. Kommer fan sakna våran kock! de är bäst. lärarna gjorde några teater om oss elever och läste upp några roliga dikter om oss elever, haha skit roliga de är! Men efter det var det dags att gå ut och få sina betyg. Det va nog där känslorna började komma upp haha jag kände mig skit ledsen så fort jag fick mitt betyg.. saknade alla redan och jaaa jag grät.. jag var inte den enda som gjorde det. haha jag står och gråter så kommer mina vänner och tar bilder på mig liksom hallå ser du inte att jag gråter?! Efter allt det fortsatte vi hem hos nyawas farsa och han köpte två kebab pizza och massa dricka, vi chillade, åt och lyssnade på musik sen senare mot kvällen var det avslutningsfest vilket söög kuk-.- de fanns bra musik, det var skit många folk men blev irriterad på att folk sprang ut hela tiden istället för att festa.. tråkigt! när klockan blev 12 rullade vi därifrån sen fortsatte vi mot athony som va ännu tråkigare... alla de tre killarna log och kollade på film bara, jag nyawa och maimuna taggade hem, jag sov hem hos nyawa och nästa morgon sommarskolan HAHAHAH skiiit synd-.- så egentligen så har inte mitt sommarlov börjat än..-.- shiiit.. orka inte skriva mer faktiskt, Det här får räcka tycker jag. pussss
orkar inte ladda upp flera bilder, mera bilder finns på fb<3

drop an comment
Postat av: felicia

Aha okej :/ Fan vad söt killen på den första bilden var :D

2011-06-18 @ 11:20:22
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0