Sängen+juliette=4ever

Godmorgon tjockisar!<3
Jag ligger skööönt på min säng, älskar den assåå. Just nu så känner jag mig lite trött känns det som men ändås pallar jag inte sova för att solen stör mig rätt mycket, har fönstret öppet. Det är så himla varmt här inne men det är braaa ahaha bättre än vinter.
Igår skulle jag på fest och den söög kuk-.- snorungar överallt på gud.. det var skit bra låtar men det fanns bara snorungar men annars så var jag ute och chillade med de andra men höll på bli uttråkad så jag och syrran rullade hemåt... ahh... ska hitta på något nu. det är bara jag och mamma som är vaken just nu, vi vaknar alltid tidigt medans min syster sover som en kossa. hon sover skiit länge. fatta inte att hon inte bli trött eller något.
Är ganska uttråkad just nu så jag kanske skriva flera inlägg idag haha.
Love//JS

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0