Rosersberg&stan

Heeej på er:-)!<3

Känner mig sjukt trött just nu... känns som om jag har inte vilat ett skit idag... Har lust och kolla på en film nu och mysa under täcket men orkar fortfarande inte hehe:). Iaf jag kom hem för kanske 1timme sen säger vi.

Idag åkte vi till rosersberg med klassen för att bada och så... det va skit kul enligt mig. stället var rätt fint men fanns ganska många insekter som jag avskyr så himla mycket-.-! Först kändes det lite kallt eftersom det blåste på väg dit men efteråt blev vädret lite bättre, alla tjatade om att de ville bada men ingen vågade hoppa in i vattnet. haha alla trodde att jag skulle vara den enda som inte skulle våga hoppa i men faktum är att jag och jehona var de två första som hoppade i och fortsatte bada efteråt för att vattnet blev skön och alla andra började bada. När klockan blev 1 samlades alla vid stationen och tog tåget hemåt, jag gick hem för att lämna väskan,hämta pengar och byta min överdel eftersom jag skulle hänga med nyawa, F.A, och zizi på stan. F.A skulle köpa avslutnings klänning åt både henne och hennes lilla syster kadi. sedan träffade jag llyod mr funny, negern chillade med oss också. efter ett par timmar rullade zizi och F.A hem, jag och nyawa var fortfarande kvar med llyod sen rullade vi mot donken och han bjöd oss på käk(snällt gjort av honom) fåå inte luft nu!
Vädret blev fucked up och klockan rullade och vi var tvugna att rulla hemåt också. Vi missade tåget och var tvugna att vänta 20min och llyod höll oss sällskap. Efter ett par minuter kom tåget och så rullade man hemåt mot råtthålet märsta

Just married!<3<3

Cindy&kristin<3

Cindy,Kristin och isso<3




















drop an comment
Postat av: lloyd

haha jag har inte luft men nice nice :)

2011-06-14 @ 22:28:37
URL: http://www.Lloydipoptellem.blogg,se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0