Random dag måste jag bara säga

HELLO PÅ ER!<3

Jag kom hem för kanske en kvart sen, just nu så ligger jag på sängen och tar det lugnt faktiskt. Jag känner mig så avslappnad, har inte känt så på länge!

Min dag har varit helt ok faktiskt, det började med att jag träffade barre och var med honom kanske 1timme efteråt taggade jag nyawa o min syster ner till betty fast hon va inte hemma, hon va hos tboy o de andra. vi var där och chillade ett tag, kollade på film och så men sen blev vi uttråkad så vi fortsatte mot venusringen hos monika och de, Vi köpte dricka och gick ner till sätuna parken och tog det lugnt bara, kändes skönt faktiskt efter ett par timmar rullade vi mot valsta, de andra gick hemåt och vi fortsatte mot anthonys hus och feta jag åt all hans mat kan man säga hahaha vad ska man göra? jag hade bara ätit frukost idag. Ska lyssna på lite musik och skriva egna lyrics.. har fett tråkigt så varför inte. Puss!


drop an comment
Postat av: Milja

Jag ska ha tbx koftan tack

2011-07-07 @ 01:57:40
URL: http://miljakp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0