oouuchh...My back is paining me

Godmorgon på er mina damer och hästar<3

Ligger just nu på madrassen haha vet inte varför jag kände för mig och sova på madrass ikväll. Jag har skit ont i ryggen :-/ jag kan inte ens böja mig ner-.-, Jag var helt ensam hemma igår så jag var tvungen och bli bästis med TV:N eftersom jag hade inget annat för mig och det fanns ingenting jag kunde göra vid datorn. Sen bad jag Lloyd ringa mig, så snäll som han är så ringde han mig( haha om du läser det här lloyd så säger jag få inte ut all luft nu)
Iaf vi prata i luren 4timmar men kände jag för mig och sova och jag hörde att svartingen var trött.
Shiiiit min mage pratar med mig! den säger juliette din feta jävel kom vi går till köket och sluta blogga! Tyvär måste jag lämna er nu och lyssna på min tummy.
Love//JS
hahaha! bild togs i vintras. kan det finnas fulare? neeh!

drop an comment
Postat av: lloyd

HAHHAHAHAHAH!!!!! aaso du få mig garva i jävlig, men nehe jag få inte luft fast jag andas i den lol :) men de verka som din rygg inte mår bra, krya på den :/

2011-06-06 @ 16:20:40
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0