OMG HATAR NÄR NÅGON VÄCKER MIG!

Jag kan slå vad om att vi alla hatar när någon ringer oss mitt i sömnen. Asså jag ligger och sover sköönt från ingenstans får jag ett fucking samtal från en neger. Och konversationen vi hade var så tråkigt och ointressant. Han pratar och man hör värsta musiken i bakgrunden och jag liksom halv sover. Nackdelen med mig är att jag kan fan inte somna om när jag har vaknat en gång.. det funkar inte i min lilla värld. Jag har alltid ansträngt mig själv för att sova efter att jag har vaknat en gång men det har aldrig funkat  vilket är jävligt synd... Nu är jag bara sur för jag är trött och vill sova men kan inte sova... hatar den känslan! Nu ska jag ligga på sängen och sura medans de andra sover riktigt skönt
puss

drop an comment
Postat av: Lloyd

Jag hatar det oxo groovt !



men annas aa det ska jag komma ihåg, glöm inte bara att jag finns och kmr alltid finnas och du kan lita på mig oxo annas Godnatt! vi hörs sen zzz33333333

2011-06-26 @ 09:20:56
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg/
Postat av: Lloyd

föresten jag älska din nya design och din Bild ! <33

2011-06-26 @ 09:22:17
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0