Mother's choice i say

Godmorgon!<3
Igår kväll var jag med mamma och hon undrade vad jag skulle ha på skolavslutningen och jag svarade att jag har ingen aning.. sen tog hon fram datorn och började söka på nelly och lilla svartingen här kunde inte välja någon av klänningarna som fanns där, jag vågar fan inte beställa från nelly... tänk i så fall någon i min klass råka beställa exakt samma klänning som mig:-( inte kul alls men iaf bara för att jag inte kunde bestämma mig bestämde hon sig att välja en klänning som jag inte diggar alls-.--.- den va fin men assåå jag diggade inte den bara... Här får ni bild på klänningen:

vad tycker ni om den? borde jag låta henne beställa den eller välja en annan?


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0