Me siento bien people

Hola!<3
Kom hem för 1timme sen, har precis diskat(good girl i know) ska snart sätta igång med plugget.
Jag har haft en hel vecka på mig för att plugga till SO provet jag ska ha imorn. skulle egentligen har haft det förra månade men då var jag ju bortrest i London.
Gissa vad hände mig idag då? joo haha jag la riktigt sent igår pga av hmhmh.. nämner inge namn men du vet vem du är hahah men iaf jag la mig sent och försov mig såklart.. det va inget oväntad om man tänker efter. Kom till skolan typ när klockan var 10 och jag började kvart över 8. Hade skiit många planer idag.. en av dom var att köra lite vattenkrig men heeyy!! kolla på vädret: Sveriges väder e fucked up på hög nivå. Igår så trodde jag verkligen att vädret hade förbättras men men... vad skaa man göra, så e livet när man bor i sverige. mhmh... jag ska nu äta antar jag sååå ni fåå ha deeeet sååå braaa adios amigos!
el amor//JS

drop an comment
Postat av: Anonym

Lägg ut en bild på dig och din syster:-)jag vill se om ni är lika

2011-06-08 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0