HÅLLER PÅ ATT TRÖTTNA MED ALLT!

Bonjour mina damer och hästar!<3

Kom hem för 1timme sen och jag åt precis, känner mig fortfarande lite hungrig.
Jag antar att ni vet om att jag går i sommarskolan pga att jag fick IG i matte på NP
så det här är sista chansen för mig att höja mitt betyg, om inte matte fanns skulle jag klara mig fint i skolan-.-
iaf.. Det har inte hänt så mycket.. dagen har inte tagit slut än och den har inte börjat än känns det som haha
Jag tror att jag ska snart rulla hemåt och hämta några saker som jag behöver, bara om jag orkar. Jag börja tappa lusten för att blogga asså.. håller på att tröttna-.- kommer att snart ta blogg paus efter min sommarskola... Är inte 100% säkert men vi få se. PUSS!


drop an comment
Postat av: Ram

Hahahaha alltså seriös du är rolig tjej...kunde inte låta bli att inte skratta när jag läste det där med mina damer och hästar :Dhhaha



hur som helst tråkigt att det är så jobbigt för dig på matten många jag känner bruka ha problem med det, men Matte är lätt om man tycker om det så försök tycka om det :)

2011-06-21 @ 18:33:27
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ramatus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0