HAHA TOM SKALLE

Faaan va konstigt det känns utan extensions... min skalle känns tomt hahaha känns ovanligt just nu.. känner mig ful.
Iaf var nyss i centrum med nyawa, jag hade tänkt handla lite mat inför imorn men jag hittade ingenting eftersom hela ICA var tomt! buuuhu:-( vilken tur att vi ska samlas kvart över nio imorgon så jag hinner köpa mat på morgonen. Och mamma har inte fixat mitt hår än!!!! för hon är så seg på allt hon gör! ska tvinga henne fixa imorgon -.- om inte mitt hår e fixad tänker jag skippa avslutningen så e det bara o det värsta är att jag har inte köpt klänning än för avslutningen:-O assåå palla inte bry mig mer! ska campa framför datorn nu usåå goodbye and ha det så bra!
hahah julie without her extension and makeup:-D ahahah annorlunda visst?
hållkäften det kallas natural beauty hahahahaha!

drop an comment
Postat av: där solen alltid skiner- livet po teneriffa

du Är fiiin gumman;=) skit i smink o allt annat.. du Är föf med skönhetn:=)!

2011-06-14 @ 10:05:17
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0