Grill hos betty

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!<3

Hur mår ni?!:-D själv så mår jag toppen förutom att jag har sjukt tråkigt hemma. Lyssnar på lite musik som vanligt och när francis sjunger(omg tortyr)

Idag har jag spenderat min dag med tjejerna och killarna hos bettina.
Först så trodde jag att vädret skulle fucka till planerna men vilken tur att det slutade regna efter vi hade fixat oss och allt, efter 1timme tog vi bussen mot märsta centrum för att handla lite mat eftersom vi skulle grilla, senare mötte vi upp linda och paula. Vi alla vänatde på betty men tjejen e bara för seg! klockan började bli lite för mycket så de handlade snabbt sen stack vi hem hos betty eller utanför hennes gård. grillade och chillade. Att vara helt ärligt så orkar jag inte skriva mycket, jag kan skriva en hel bok om vad jag har gjort idag men tror inte att någon skulle ens orka läsa bara av att kolla hur mycket text jag har skrivit så det här få räcka.
Puss!


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0