GRATTIS TILL BETTY!<3

HELLO BOYS&GIRLS!<3:-D
Jag ligger på sängen som vanligt, kärlek till den asså! sorry killar men jag föredrar min säng so dont get upset haha(torr humör) iaf jag är rätt pigg eftersom jag har sovit skit mycket idag efter jag hade kommit hem från uppsala.
Min dag började med att jag fick göra ett NOprov(genetik) den var inte så svårt som jag förväntade mig sen efter det taggade jag och nyawa för att möta upp linda, tyvär kunde yazzie inte hänga med (tråkigt) men på lördag gäller det assåå ahah snacka om fucka ur! Nu återgår vi till resan mot uppsala, jag linda och nyawa åkte till uppsala och vi hade inte problem och hitta vägen dit liksom men att hitta bettys skola var rama helvete! det låg långt bort från stationen och vi sprang som hundar för att hinna gratta henne och sånt och jag måste säga att hon var så vacker och skiit glad var hon! Är glad för hennes skull:-) efter de hade gått upp på flaken rullade vi mot hennes nya hus där hon bor med hennes syster för att äta sen efter ett par timmar taggade jag och nyawa hemåt. Jag kom hem och däckade direkt! Har precis skickat in mitt interview video till egenlska läraren! känns hur bra som helst haha.
Nu ska jag fortsätta pumpa mina öron med lite bruno mars
Love//JS

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0