Du frågar jag svarar

Postat av: Anonym

Lägg ut en bild på dig och din syster:-)jag vill se om ni är lika

 

SVAR: självklart så kan jag lägga ut en bild på oss:

 

Postat av: Anonym

är du född i sverige? du e jätte söt!

 

svar: neeh jag är inte det faktiskt, taack så mkt:-)!

 

Postat av: jagvetallt

vem är lucas till dig? och kan du lägga ut en bild på honom?

 

svar: Lucas är en vän till mg:-) och här får du en bild på honom:

 

Postat av: OOHMAGAASH

Vilka fina skor! Hur många klackskor har du hemma?:-)

svar:  taack:-) jag har bara 12 klackskor hemma:-)

 

Postat av: Anonym

Kan inte du lägga ut en video på dig när du sjunger.? Jag har hört att du har fint röst:-)

 

svar: saaay what?! jag sjunger? haha jag fint röst? driver du med mig! någon måste ha ljugit för dig men visst om du vill bli döv så vfr inte haha, jag ska väl lägga ut det en vacker dag:-)

 

 


drop an comment
Postat av: lloyd

jag har oxo sett dej sjunga, skulle du inte kunna göra en video :D lol du grym och det vet vi allihopa !

2011-06-11 @ 14:48:27
URL: http://www.Lloydipoptellem.blogg,se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0