Bettinas feeest vaaar awesome

Hello mina damer och hästar!

Hur mår ni alla idag? sjäälv så är jag as trött. allt känns konstigt just nu och det beror nog på att jag har inte sovit något.
Nu ska jag skriva mycket haha så just read and enjoy eller inte:-p.

Igår åkte jag till stan med älskling min nyawa, hon skulle köpa något sen rullade vi mot östertälje och träffade junior
som ser alltid lika roligt ut men iaf efter det gick vi hem hos honom för att han skulle hämta något.. kommer inte ihåg riktigt vad det var. Vi va där ett tag kan jag säga.. vi var där tills 8 sen började vi alla rulla därifrån. alltså jag nyawa francis junior och serry. Det va knaas i tåget för negern junior satt och mobba mig hela jävla tiden men orkade inte bry mig faktiskt haha är liksom van med det. Senare får man syn på yazzie och hennes crew(haha crew) det va bara två pers och jag sitter och överdriver.. aja typiskt afrikaner. vi alla fortsatte mot råtthålet märsta. Alla var på väg till bettys fest men jag var tvungen och gå hem först och fixa mig.. sen var vi tvungen och vänta på att morsan skulle komma bara för att hon hade inte nyckeln. Efter ca 1timme började vi rulla mot festen och festen var riktigt TUNG! den blev lyckad enligt mig och många andra tyckte också det säkert för alla dansade! När jag va into the party få jag ett sms från lucas, jag och nyawa var tvungen och gå ner till stationen för att hämta han och hans kusin(erick) sen fortsatte festen haha! Festen var perfekt tills en man startade ett bråk, bara gud vet varför han började bråka, jag kunde inte låta bli och skratta:-p evil i know men vad ska man göra? det är bråk vafan det är inte varje dag det händer. När kl:n blev typ 4 börja de flesta tagga hem och jag pallade inte tagga hem för att jag ville inte bara haha jag stannade kvar och kolla på bråket. när klockan blev 5 började vi rulla hemåt och när jag kom hem.. det allra första jag gjorde var att äta kyckling pizza! jag var hur trött och hungrig som helst efter det somnade jag direkt. Och idag har jag dans.. jag vet inte hur jag ska klara mig på träningen assåå.. för jag mår så pass dåligt att jag får ont i bröstet när jag andas:/ lite scaring. Ska nu vandra mot köket och äta. fjärde gången jag ska äta nu.
p.s. så har jag inga bilder från festen sorry:/
Love//JS

jaahh.. så såg man ut igår innan man rullade mot stan


drop an comment
Postat av: Anonym

är du född i sverige? du e jätte söt!

2011-06-05 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0