Afrikaner har svårt och prata tyst

Jag vaknade nyss, vilken tur att jag somnade om haha men det dåliga var att min kompis mamma kom in i rummet och börja skrika fast än hon va inte sur men typisk afrikaner de ska alltid skrika. De skiter liksom i om det är tidigt eller sent. iaf haha vi sover skönt och från ingenstans kommer kvinnan in irummet och börja väcka alla: SKA NI INTE GÅ TILL KYRKAN?! DET ÄR SÖNDAG IDAG OCH NI MÅSTE.. hahahha afrikaner asså. jag orkade inte ens upp. tog täcket och täckte hela mig men ändå tog hon hela täcket och börja prata, det roliga är att ingen lyssnade men den där tanten e skööön fast ibland kan hon vara jobbig. Nu är jag lite pigg känns det som faktiskt:-).
Jag vet inte riktigt hur dagens planer ser ut faktiskt..först tänkte vi ner till midgårdsbadet och bada men vi ska göra det på tisdag eller onsdag istället och min kusin ska åka till stan och jag vet inte om jag ska åka med honom... ääässcchhh vi får se hur det blir så länge ska jag tänka på vad jag ska äta.
puss

drop an comment
Postat av: Lloyd

jag älska bilden, den säga allt om dej :) <3

2011-06-26 @ 17:27:06
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0