Varför så pigg för julie?

Jag vet inte riktigt varför jag känner mig pigg för, i vanliga fall så sover jag säkert just nu... känns ovanligt at vara uppe så sent. För en stund sen satt jag i rummet med junior francis och syrran kollade på filmer. vi kollade på tre olika filmer eller fyra.. alla filmerna va bra faktiskt:-) Innan det hade vi bakat lite kanelbullar med min moster som blev skiiit goda! hemma gjorda kanelbullar är bäst! Nu ligger jag bara och tar det lugnt, vill hitta på något men finns inget och göra! puss¨
haha döm inte utsidan av bullen för smaken e bara för mhhhmm..

drop an comment
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 01:32:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0