Try to do something good for once

Good Morgning ladies and gentlements<3

Vaknade för en kvart sen, det var mamma som väckte mig annars skulle jag ha sovit tills nu. Hon åkte till hennes kompis så nu är det vi som är hemma bara. Jag fixade frukost åt min moster haha hon är typ 9år så det känns konstigt att kalla henne  moster fast ska börja kalla henne min lilla syster istället.

Annars så sitter jag bara här och pumpar mina öron med lite p-square. Hoppas mamma kommer hem tidigt idag och fxar mitt hår, ville fixa långt innan men nu verka jag ändra mig. Jag vill ha kort igen :-) fast vi få se hur allting blir.

Igår kväll tränade jag och syrran dansen och det gick skit braa, hoppas de andra kan komma över hos mig idag så vi kan träna för att vi har inte mycket tid kvar på oss alls.
Puss<3


drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0