trött sooom faaaan!!!!!!!!!!!

HELLUU HELLU..
Är trött som fan jussst nu så jag vet inte riktigt hur jag orkar men som sagt jag måste få er bli nöjda:-)
Sitter just nu på sängen med mem, junior och francis och lyssnar lite på när junior berättar om olika historier som får mig bli lite sömnig.
Min dag har varit helt ok, det började med att jag hade ont i huvud-.- känner fortfarande att jag har ont faktiskt. Senare mot kvällen rullade vi ut och chillade, fanns inte så mycket och göra ute så vi tagga hem och bestämde oss att träna dansen. Senare kom de andra svartingar och gjorde oss sällskap. ok jag orkar inte skriva mer.
Puss
baxad bild från mems blogg orka inte ladda upp egna bilder

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0