THIS FRIDAY WAS LIKE SO OK.....

HELLLLOOOOOOO<3

Jag sitter på sängen just nu med några black people och ska snart kolla på en film men har ingen aning om vilket film vi ska se så det är mest prat just nu.
Min dag har varit helt ok kan man säga... det va inte så kul eftersom vädret var like knas och den kunde inte bestämma sig men iaf nog om sveriges väder. Vid 4 åkte jag mem och syrran till östertälje för att hämta min systers kläder och resan dit tog evigheter! kändes som om vi skulle aldrig komma fram men vilken tur att allting gick snabbare när vi var på väg hem och det första vi gjorde var att äta så klart eftersom vi var as hungriga senare kom nyawa förbi och vi hängde med henne till hennes farsa för att lämna ett brev eller något liknande.
Puss!<3

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0