Take one step at a time

Hallo Hallo:-D<3

Sitter och kollar på tv, har inget bättre för mig och göra så jag kollar på smallville eller vad den nu heter.

Vädret är så fint idag.. funderar på att gå ut men det är fortfarande tidigt. Kan slå vad om att ingen har vaknat än. Jag fattar inte varför jag ska alltid vakna såhär tidigt:-s. hihi förresten så har jag tagit bor extension:-p känner mig annorlunda igen fast ska fixa new hair style. det får ni se om några dagar.

Igår gjorde jag inte så mycket, jag var hemma med mem nyawa maimuna o  syrran vi tränade till dansen. Vi ska ju uppträda på lördag. typiskt afrikaner.. vi tränar i sista minuten haha alltid lika segt på allting. Men vad ska man göra alla är unik på sitt eget sätt:-p Men guud vad jag bablar om onödiga saker.. jag är så uttråkad att jag vet inte vad jag ska skriva så jag skriver bara det som kommer. Det finns säkert några som undra vafaaan skriver hon för något.ajaa puss puss

hhaah pss.... gammal bild

drop an comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0